От Grozny Vlad Ответить на сообщение
К Exeter Ответить по почте
Дата 10.11.2008 15:16:56 Найти в дереве
Рубрики Современность; ВВС; Версия для печати

Это понятно, тем более, что так на нем и написано

>Который дальнейшее развитие МА60, который, в свою очередь, есть результат попила Ан-24, уважаемый Grozny Vlad.
Точно, похож.
Просто из того, что они под ним написали "70-seat MA700, the first China-made regional aircraft, is unveiled in Xi'an, Shaanxi Province June 29, 2008." я заключил, что это преемственные конструкции. Теперь понятно.
>В тексте же заметки речь идет о новом МА700, который совсем другой самолет, и, как говорится, есть копия ATR 72-500.
The research and development of the 70-seat MA700 was also underway, head of the preparation group for the China Aviation Industry Group Corporation Lin Zuomin announced at the Xi'an Aircraft Industry(Group) Company Ltd.

The 60-seat MA600, an improved version of the MA60, was 300 kilograms lighter, making it 40 percent more fuel efficient than turbofan-powered aircraft, said president of the Xi'an company Meng Xiangkai.

Improvements were also made in the power system, cabin design and flight capacities.
After five years, China would be able to deliver its own turbo-prop regional jet series of the MA60, MA600, MA700 catered to different users, said Lin.

The country would strive for a bigger market share comparable to its rivals, Canada's Bombardier and France's ATR. he said.


Грозный Владислав